.
Obchod
PODPORA OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ
Marketingově - obchodní zásady
- marketingově-obchodní přístup
- marketingový plán
- produktová analýza
- segmentace klientely
- SWOT analýza
- marketingový mix
Plánování a optimalizace prodejních procesů
Profesionální telefonická komunikace
- vedení akvizičního telefonátu
- získávání nových klientů po telefonu
- akviziční telefonáty pro zákaznická centra
Akviziční činnost
- získávání nových klientů
- rozvoj akviziční činnosti formou doporučení
Obchodní jednání
- příprava na obchodní jednání (hodnocení průběhu spolupráce, odhad potenciálu, cíl jednání, možnosti koučování klienta, možnosti motivace klienta, možnosti pro vyjednávání)
- psychologie prodeje
- strukturovaný obchodní rozhovor (kladení otázek a naslouchání, analýza potřeb, možnosti vyvolávání potřeb, koučování klienta, možnosti rozšíření obchodu, Up Selling a Cross Selling, prezentace produktu a podmínek, obchodní vyjednávání, řešení námitek jako příležitostí, možnosti uzavření obchodu)
- obchodní vyjednávání (pro obchodní reprezentanty, pro nákupní oddělení, vyjednávání s klíčovými zákazníky)