.

Obchod

PODPORA OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ

Marketingově - obchodní zásady


  • marketingově-obchodní přístup
  • marketingový plán
  • produktová analýza
  • segmentace klientely
  • SWOT analýza
  • marketingový mix

Plánování a optimalizace prodejních procesů


Profesionální telefonická komunikace


  • vedení akvizičního telefonátu
  • získávání nových klientů po telefonu
  • akviziční telefonáty pro zákaznická centra

Akviziční činnost


  • získávání nových klientů
  • rozvoj akviziční činnosti formou doporučení

Obchodní jednání


  • příprava na obchodní jednání (hodnocení průběhu spolupráce, odhad potenciálu, cíl jednání, možnosti koučování klienta, možnosti motivace klienta, možnosti pro vyjednávání)
  • psychologie prodeje
  • strukturovaný obchodní rozhovor (kladení otázek a naslouchání, analýza potřeb, možnosti vyvolávání potřeb, koučování klienta, možnosti rozšíření obchodu, Up Selling a Cross Selling, prezentace produktu a podmínek, obchodní vyjednávání, řešení námitek jako příležitostí, možnosti uzavření obchodu)
  • obchodní vyjednávání (pro obchodní reprezentanty, pro nákupní oddělení, vyjednávání s klíčovými zákazníky)

Obchodní dovednosti pro nákupní oddělení


Plán rozvoje klienta


Key Account Management


Konzultativní prodej


Péče o klienta, zákaznický servis